יום שלישי, 16 ביוני 2009

כשחם,מאוד חם


כשחם,מאוד חם,מאוד מאוד מאוד מאוד חם,less become more וכשיש תקופת מיתון,הולכים לחפש מציאות ב...ארון של אמא!
אז החלטתי הפעם ללכת על משהו קצת יותר אוורירי...(:





חולצה(שמתפקדת כשמלה)-מציאה נוספת מהארון של אמא[מ-GAP],טייץ-לא זוכרת,חגורה-מהארון של אמא,שרשרת-מהדוכן בשני שקל בשוק בצלאל,משקפיי שמש-x-ray,כפכפים-הוואינס
החולצה ממש אוורירית ונוחה,יש לה בד נעים ורך כזה שממש כיף ללכת איתו בקיץ.
אני גם נורא אוהבת את הצבע שלה,רגוע כזה(בכלליות אני נורא אוהבת את צבע התכלת על כל גוניו)
והשיפשופים והקפלים שנוצרו עם השנים לאחר כביסות מרובות,קיפולים מתחדשים וגיהוצים לא פוסקים רק מוסיפים למראה הזרוק שלה.
>עוד לקוחה מרוצה מהארון של אמא<
(שבאורך פלא לא מפסיק להתחדש בבגדים ישנים!)
אז שיהיה יום רגוע ואוורירי לכולם [=

15 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תודה רבה(:
אהבתי מאוד את השילוב של החגורה עם החולצה, צבעים נהדרים!
(:

saray אמר/ה...

החולצה מקסימה! זאת התקופה שאני כמעט כל הזמן לובשת חולצת ג'ינס אך לא יוצא לילהעלות לבלוג

אנונימי אמר/ה...

החולצה מהממת אהבתי שהפכת אותה לטוניקה

עומר שחר אמר/ה...

וואי ממש אהבתי את האוטפיט הוא מקסים.
כמובן שאין על המשקפים האלו חח
יש לי את הצמיד שיש לך מהפוסט הקודם.
שבת שלום
עומר 3>

אנונימי אמר/ה...

אהבתי מאוד את החולצה (:
והשילוב עם החוגרה ממש יפה(:
תמיד הכי כיף לקחת מהארון של אמא

שבוע טוב!
מוזמנת לבקר כמו תמיד (:

Olivia אמר/ה...

אהבתי מאוד את השילוב של החולצה והחגורה

אבל הייתי מחליפה לנעליים אחרות.

3>

pea אמר/ה...

נייס נייס... את התכלת אני מאוד אוהבת - בג'ינס ובבדים אחרים, את כבר יודעת. גם המשקפיים הולמים את הלוק. מדליק!

miri אמר/ה...

ממש אהבתי! יכול ללכת מגניב גם בלי טייטס או עם חצאית מיני

Tal אמר/ה...

איזה ארון משובח יש לאמא שלך, הוא נראה כמעט כמו הקולקציה של זארה שעכשיו בחנויות!
lucky girl!

M.I.A אמר/ה...

מאוד אהבתי את השילוב ואת החולצה במיוחד!
אני גנבתי חולצה משובצת כזאת לאבא

blossom button אמר/ה...

miri-השילובים של החולצה הזו לא נגמרים רק בטייץ,והיא תופיע עוד הרבה בבלוג זה בטוח...

M.I.A-הכי כיף לגנוב בגדים מהארון של ההורים,הם תמיד 'לוס',ויותר גדולים וכיפיים.
ואל חשש,גם לארון של אבא אני אגיע ;)

תודה רבה כולם!

HADAR, TEL AVIV אמר/ה...

החולצה ממש מקסימה וכל הלוק יצא ממש מדליק!

אהבתי את החגורה ואת השרשרת (:

SARA אמר/ה...

החולצה שימושית בטירוף, אני בדרך להשיג כזאת.
השיער שלך מושלם!

blossom button אמר/ה...

תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

יפה,אבל לפי דעתי הטייץ ממש הורס. אולי טייץ אחר (אם כבר מזכירים הדפסי חיות - אפשר של איזה טיגריז או משהו חום-אבל שלא יצא פרחי!)=]...
יום טוב-=]