יום רביעי, 20 במאי 2009

EILAT 2009

היה פשוט מדהים!מ-ד-ה-י-ם!
ביום הראשון כשהגענו כולם היו סחוטים מעייפות(הגענו ב 9 וחצי בערב כי גם יצאנו מאוחר...בגרויות אתם יודעים)
אז אכלנו ארוחת ערב וישר הלכנו לישון
האכסניה הייתה בסדר,למרות שחלק מהחדרים לא היו משהו...אבל החדר שלנו היה מהטובים שמבניהם
ביום השני בבוקר עשינו שייט ביאכטה,ובאמצע ההפלגה עצרו,הוציאו לנו טרמפולינה ואבובים וכולם ירדו לשחות קצת במים.
ביום השלישי-ספורט אתגרי שכלל בתוכו בננות,אבובים,סירות פדאלים וסירות קנו(האבובים היה הכי טוב)
מאיה,אחת מהחברות שלי שהיו איתי באבובים ובבננות(וגם מצולמת בפוסט הקודם) פשוט נפלה מהבנננה,האחראי סירה לא ראה אותה והתחלנו לחפש אותה ולא מצאנו...זו הייתה אחת החוויות היותר מפחידות שלי בחיים.
עד שכמובן מצאנו אותה ועכשיו היא בריאה ושלמה (: אה וגם מחר יש לה יומולדת...מאייקי מזל טוב!

ולענייני שופינג
אני חייבת לציין שכמעט ולא קניתי כלום(יחסית לאילת ויחסית לפעם הקודמת שהייתי עם אמא שלי ואחותי),חוץ מכמה צמידים וטבעת ששכחתי בחדר במלון,אבל בכל זאת-הכרחתי את עצמי לחזור משם עם סנדלים שיתפסו את הקרסול(לא מרשים לנו כפכפים בבית הספר)ולאחר חיפושים מייגעים-מצאתי אותן.
הנה הם לפניכם:

לקח קצת זמן להתרגל אליהן,אבל הן ממש נוחות.כל ההצלבות מחזיקות את הרגל טוב,והן גם נראו מצויין באותו זמן

לפני אילת נסעתי עם חברה שלי מאי לשוק,כדי לחפש את הסנדלים המיוחלות(ואני שמחה שלא מצאתי אחרת לא היו לי את היפהייפות האלו למעלה) אבל מה שבכל זאת מצאתי הן 3 שרשראות חדשות,אחת עם אבנים בצבע טורקיז,אחת עם תליון אליפסי שנפתח,והשלישית תליון של נוצה שחיברתי לשרשרת ישנה

לשלוש המקסימות התווספו גם שני זוגות של משקפיי שמש,בצבעי סגול ושחור

ומשקפיי השמש:

ודבר אחרון להיום-בזמן הקרוב אני לא אוכל לעדכן הרבה,מפני שבסוף החודש יש יום שבט-יום הולדת 52 לשבט צופי גבעתיים ומכיוון שהעבודות דורשות זמן(והרבה זמן) לא יהיה לי זמן לעדכן...הנושא השנה הוא שצ"ג מזמינים אותכם לזוז,מבחינה חברתית-לעשות שינוי. המבנים קשורים ללהקות,יש דבורה עם כוורת(להקת כוורת),חיפושית(הביטלס),הסמל של גנס אנד רוזס(רובים וורדים בתגרום חופשי),עמדת די ג'יי ואייפוד,והדג נחש.

ציוותו כל אחד בצוותים ואני איך אם לא-בצוות חזות.צוות חזות אחראיים על המראה החיצוני,ואני אעלה תמונות של העבודה שלנו למחשב בקרוב

מזמינה אתכם לזוז ולכתוב תגובות :-)