יום שישי, 24 באפריל 2009

new blog (:

לאחר התחבטויות רבות,הסתכלות בבלוגים אחרים וחשק עז-החלטתי לפתוח בלוג אופנה משלי.
איני נמצאת זמן רב במעגל הבלוגרים,(מדובר בשלושה חודשים בלבד,או אפילו פחות..)
ואשמח להכיר אנשים חדשים למרות גילי היחסית צעיר
שמי ניצן ואני בת 14 וחצי מגבעתיים,תלמידת כיתה ט' וביוני בת 15
מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי אופנה,והכל התחיל ב-45 בובות ברבי שלא הפסיקו להחליף תלבושות ותסרוקות.
הטעם האפנתי שלי עדיין מתפתח,וכל הזמן סגנון אחר מושך אותי אליו
(תמונות יבואו בהמשך לאור המצב שהמצלמה החביבה שלי לא רוצה לעבוד)

"הפקת אופנה של ברביות" שצולמה על ידי בגיל 5.(מופיעות רק 9 כי לא היה מקום לכל ה-45)


שיהיה יום טוב:-)

12 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Welcom !

pea אמר/ה...

את חמודה מאוד! אשמח לראות את חיבוטי האופנה המצולמים שלך. ברוכה הבאה ושיהיה בהצלחה - הכי חשוב שאת תהני מהבלוג!

נופר אמר/ה...

ברוכה הבאה ובהצלחה :) מוזמנת אלי לבלוג.

Gefen(: אמר/ה...

בהצלחה חמודה, אשמח לראות עדכונים [:

אדוה&לימור אמר/ה...

תתחדשי!!
בהצלחה... אנחנו מחכות כבר לעדכונים חדשים :)

blossom button אמר/ה...

תודה רבה כולם =)
אני אשתדל לעדכן בקרוב עם תמונות,
אבל המצלמה שלי בתיקון עד שבוע הבא /:

Mariona אמר/ה...

Thanks a lot for the comment and for the visit, see you , kisses from Barcelona a muaaaaaaaaaaaa

אנונימי אמר/ה...

ברוכים הבאים (: בהצלחה

saray אמר/ה...

ברוכה הבאה :)

Lena אמר/ה...

תתחדשי מתוקה!
תודה על התגובה:]

sefi אמר/ה...

יקירתי, הפקת הברביות שלך מדהימה. והתחלת את הבלוג בגיל הנכון. בהצלחה ואהבתי את הכפתרים, זה כל כך חמוד.

michalooshka אמר/ה...

תתחדשי מותק:) בהצלחה ושאפו על היצירתיות!