יום שבת, 24 בדצמבר 2011

DIY- glitter shoes

אחד הטרנדים החזקים של העונה הוא כמובן הנצנצים. הם מגיעים בכל צבע,צורה,גודל וטקסטורה ומתחילים להשתלט על המלתחה של לא מעט מבנות ישראל.
כבר הרבה זמן שלא הכנתי פרוייקט DIY,וכשראיתי את התמונות הבאות מיד קיבלתי השראה והתחיל "לדגדג לי באצבעות":


(מדריך ליצירת סניקרס מנצנצים ממש כמו של מיו מיו יגיע בקרוב! :))
אז איך עושים?
כמו שראיתן למעלה יש המון וריאציות לנעליים מנצנצות. למה דווקא נעליים? כי חייב להיות לכן זוג שאתן כבר ממזמן לא נועלות בגלל שהוא ממש בלוי ופשוט מתחנן לשדרוג,וכמובן-מוסיף שדרוג לכל אאוטפיט הכי פשוט שיש בלי להתאמץ בכלל!

אני בחרתי 'לנצנץ' את הנעלי עקב השחורות שלי,הן הכי בייסיק שיש והעקב התחיל להישחק-ההזדמנות המושלמת לפרוייקט DIY!

עכשיו ככה,לפרוייקט יש שני שלבים-השלב שכשל (לחלוטין) והשלב שהצליח. את השלב שכשל צילמתי במצלמה שלי,והופס-הפלא ופלא,היא הפסיקה לעבוד כהרגלה. אז את השלב שהצליח צילמתי באייפון.זה לא הכי רלוונטי אליכן,כי השלב שכשל לא מעניין כל כך,אבל עכשיו אני יכולה להגיד לכן מנסיון מה לא לעשות.

אז נתחיל? :)
החומרים:
*דבק פלסטי (הכי פשוט שיש). אם אתן רוצות לקשט חלק אחר בנעל שהוא לא העקב הייתי ממליצה על דבק מיוחד לבדים-אתן תראו בקרוב למה.
*סכין יפנית
*עפרון לסימון(לא חובה,שוב-תלוי מה אתן רוצות לנצנץ)
*מספריים
*מכחול וקערת פלסטיק(לא נמצא בתמונה)
*מומלץ בחום-משטח עבודה שיהיה קל לניקוי/יהיה אפשר לזרוק אחר כך. נצנצים יכולים להפוך לעסק מלכלך מאוד.
*נצנצים

הרחבה על הנצנצים: קיימים המון סוגים של נצנצים,וזה יכול להיות מבלבל מאוד לעיתים. לפרוייקט מסוג זה תחפשו את הנצנצים הכי 'דקים' שיש,במרקם מאוד אבקתי. הם הכי נוחים לעבודה. לגבי הצבע-בחירה שלכן.(אני השתמשתי בנצנצים בגוון כסוף שנוטה לשחור,כי פחדתי שהכסוף יהיה בולט מידי בשבילי.) תתאימו את הנצנצים לגוונים של הנעל על מנת לקבל מראה מאוחד.

שלב 1: במידה ואתן רוצות לשדרג את העקבים,אני קודם קילפתי את הציפוי בעזרת המספריים. למה? בשביל שהתערובת של הנצנצים והדבק תתפס יותר טוב.

עכשיו ככה,הגענו לשלב של ה DO ו DONT.

החלק הראשון שכשל בפרוייקט אצלי הוא התערובת נצנצים. התערובת שהכנתי הייתה דלילה מידי בנצנצים,או אם אתם רוצים-מלאה ביותר מידי דבק. וזה מה שקרה לאחר שהדבק התייבש:

ממש לא המראה שכיוונתי אליו,וניתן לראות את הקילופים של הציפוי שהנעל הגיעה אליו. לא צילמתי את המרקם של הדבק נצנצים שכן עבד,לכן אתם תאלצו לדמיין אותו. הדבק צריך להיות מאוד סמיך,במרקם משחתי אבל לא מידי. אם תשימו קצת מהדבק נצנצים על האצבע שלכם אתם רוצים לראות המון נצנצים,ולא מעט נצנצים עם רווחים בינהם.

בשביל להגיע למרקם המדוייק התחלתי עם שתי כפות דבק(בערך) וכל פעם הוספתי אליו עוד קצת נצנצים וערבבתי טוב טוב.

ככה זה נראה לפני:(עם הדבק נצנצים המקולקל)-אחרי יבוש

וככה אחריי:(עם הדבק נצנצים הטוב)-לפני היבוש
אפשר לראות בברור שהדבק כולו אוטם לחלוטין את כל העקב ולא רואים רווחים.

*הערה:במובן מסויים השכבה הראשונה של הנצנצים שלא הצליחו דווקא עזרה לשכבה השנייה להצמד יותר טוב לעקב,אז אולי שווה לעשות שכבה ראשונה עם פחות נצנצים.

עכשיו לחלק השני שהתפקשש: אתם יכולים לראות שהמשכתי עם הדבק נצנצים אל מעל הסיום של העקב,בשביל לקבל קצת יותר נצנוץ על הנעל וגם לתת אשליה של עקב יותר גבוה.את זה עשיתי בעזרת שרטוט עם מסקינגטייפ עד החלק שרציתי שהנצנצים יגיעו אליו.ובכן-משימה זו לא צלחה כמו שחשבתי,והשוליים יצאו מאוד לא יפים.

לכן החלטתי לוותר על הקטע הזה ולהצמד לתכנית של עקב מנצנץ בלבד. פשוט קילפתי את הדבק נצנצים(שהתקלף מאוד בקלות בגלל שהמשטח לא היה מחוספס) וחתכתי עם סכין יפנית את השאריות,כך:
אם אתן רוצים 'לנצנץ' רק את העקבים אתן יכולות להשתמש במסקינגטייפ על מנת לתחום את האיזור,אך זכרו להוריד אותו מיד לאחר שסיימתן למרוח את הדבק. אם תחכו לאחר היבוש הורדת הדבק עלולה לקלף את התערובת וכך כל העבודה שלכם תרד לטמיון. אפשרות נוספת היא להמשיך עם הדבק נצנצים בכוונה(ממש כמו שלי יצא,אבל לא בכוונה) ואז להוריד ולקלף את השאריות עם סכין יפנית(הקילוף יהיה מאוד קל אם השתמשתן בדבק פלסטי,לגבי דבק בדים אני לא בטוחה).

ניתן לראות בתמונה הבאה את ההבדלים:

ו....וואלה! קיבלנו עקב מנצנץ בלי בעיות(טוב,כמעט..)

אם אתן רואות חלקים שהדבק לא תפס/חסרים קצת נצנצים-אתן יכולות לעשות שכבה שנייה(אני עשיתי על כל מקרה). ניתן גם לעשות שכבת לקה,אבל אני לא יודעת להגיד לכן איך זה יצא,לכן אני ממליצה לנסות קודם על משהו קטן ובמידה וזה מצליח-ליישם על כל הנעל/העקב. למה אני לא שמתי לקה? לפי דעתי זה גורע מהמרקם של הגליטרים עצמם,וחבל.

לסיכום,דרגת הקושי(לפי דעתי) היא:**( שתי כוכביות מתוך 5) אם עוקבים אחר המדריך כמו שצריך לא אמורים להתקל בקשים בכלל.

מה דעתכן על המדריך? האם הוא ברור מספיק? והרעיון? אם יש שאלות אשמח לענות עליהן :)
נתראה בקרוב!

ניצן

נ.ב-

יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

שיתוף פעולה מסחרר בין blossom button והמותג Goldfish



לכבוד השנה החדשה blossom button מסדרת לשתיים מקוראות הבלוג שובר של 50% הנחה לרכישת אחת משרשראות הצמר ההורסות של גולדפיש!כן כן-שמעתן נכון: 50% הנחה!!

כל מה שעליכן לעשות הוא:

1.להציץ בעמוד של גולדפיש,לעשות לייק,מה שיאפשר לכם לדעת מתי מגיעים פריטים חדשים ושווים

2.לעשות לייק לעמוד של blossom button (שאתם בוודאי אוהבים J )

3.להשאיר תגובה בתחתית הפוסט עם שם,אימייל,וכמובן-מה הפריט האהוב עליכן לחורף

ההשתתפות בהגרלה פתוחה כמובן לכולם,רק שימו לב שאתם ממלאים את כל הצעדים על מנת להכנס להגרלה המטריפה שלנו.

ההגרלה פתוחה עד יום רביעי 28/12 בשעה 00:00,אז יאללה,למה אתם מחכים? שתיים מקוראות הבלוג המאושרות יוכלו לזכות בשובר של 50% הנחה לרכישת הספק שרשרת-ספק צעיף ההורס הזה, באירוע השקת המוצר-יום שבת ה 31/12-ממש לפני שנקבל את השנה החדשה.

(* ההנחה תנתן על המוצרים של גולדפיש בלבד,ולא על הקולקצייה של מדוזה)

קצת על המוצר:

שירה פז ושרון גולדמן,שתי מעצבות אשר סיימו ללמוד בשנקר במגמת עיצוב מוצר יצרו את בן הכלאיים המופלא הזה-קלוע בין שרשרת לצעיף,שילוב שנותן מראה מהודר וגם חורפי,ובעצם מחמם אותך!

הצעיפים עשויים עבודת יד מ 100% צמר מרינו,אשר ננעל על ידי אבזם מגנטי מצופה זהב.



אז נתראה או שנתראה?

ניצן

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011

גשם גשם בוא כבר!

הפתעה הפתעה-עוד פוסט לבוש!
האמת שאת הפוסט הזה צילמתי לפני הרבה זמן,בציפייה שבזמן שירד גשם אוכל להעלות אותו.ובכן,לא ירד גשם כבר הרבה זמן-ובתור אדם שיכולת ההתאפקות שלו שואפת לאפס החלטתי לפרסם את הפוסט הזה,למרות שאין בכלל גשם.
אז כמו שניתן לראות גולת הכותרת כאן היא כמובן המטרייה החדשה וההורסת שלי-מבחוץ שחורה חלקה ומבפנים עם הדפס עננים משגע שרק עושה שמח על הלב.החלטתי ליצור אאוטפיט שפשוט כיף ללבוש אותו(וכמובן שגם נוח). הלכתי על סריג כיפי וצבעוני מH&M(עוד מהתקופה שהייתי בארצות הברית) וטייץ ומעיל שחורים שיאזנו את המעיל.הנעליים אפורות(אחד מצבעי הפסים של הסוודר) ולסיום השעון הצהוב המושלם שלי-לתת עוד נגיעה של צבע:


סגול,ירוק,ורוד,אפור וצהוב...מי חשב אי פעם שזה יראה כל כך טוב?

טייץ:הודיס,סריג:אייץ'&אם,מעיל:נגה לולו,נעליים:ריפבליק,שעון:סווטצ'


וכמובן:מטרייה-גולף&קו


אני באמת חושבת שבמחלקת המטריות קורה שינוי לטובה.לא עוד מטריות חלקות בצבעים משמימים-כיום יש המון סוגי מטריות בכל צבע,הדפס,וצורה שרק אפשר להעלות על הדעת,וזה משהו שאני מאוד אוהבת-ההתייחסות הזו למטרייה כאל אקססוריז מן השורה היא רק לטובה.


מקווה שאהבתם,

פטפוטי מטריות ועל החורף הישראלי יתפרסמו בקרוב... ועד אז,שבוע נהדר ורגוע לכולם!

עריכה:ברגע זה ממש התחיל לרדת גשם.אני מאושרת!