יום שני, 28 בנובמבר 2011

the perfect stipes

אז הנה אני,כן כן,זו אני-בפוסט לבוש. כפי שניתן לראות הבלוג שלי לא מורכב ברובו מפוסטי לבוש מכמה סיבות מאוד פשוטות:
1.אני לא סוחבת איתי בתיק צלם מקצועי עם מצלמת ניקון שהעדשה שלה יותר גדולה מהראש שלי שיצלם אותי בכל מיני מקומות מגניבים ורקעים עוצרי נשימה כשאני לבושה ב'מילה האחרונה'(ואני לא אוהבת להעלות לבלוג דברים שלא נראים מקצועיים.שריטה אישית שלי)
1.5-זה כי אני עדיין לומדת,ואין מה לעשות-אין לי יותר מדי זמן וצריך להשקיע בלימודים ולפעמים להעלם לתקופה מהבלוג
2.אני שונאת להצטלם.מה זאת אומרת שונאת,בכל בנאדם שקיים על פני עולמנו המתכלה יש דיוה קטנה שרק מחכה לפרוץ בשנייה שהם שומעים מצלמה,אבל איך נאמר..אצלי הדיוה הזו חבויה עמוק עמוק בתוכי.וגם כי בתמונות שתכף תראו אני בתחילתה של מחלה,אז בכלל.
2.5-אני הרבה הרבה יותר אוהבת לצלם

אז בסוף כן הצטלמתי,וכן התמונות לא נראות מקצועיות/מושכות בכלל-אבל הרגשתי כי מתוך חובתי לבלוג היקר והאהוב שלי אני צריכה להעלות פעם ב פוסט לבוש. היות והיה לי את הזמן ולו את מעט הרצון(והצלמת) החלטתי לשנס את מותניי החלושעס ולהצטלם

אז התמונות מאוד פשוטות,כאן מתחת לביתי הקט-בין השסק להרדוף הנחלים. רק רציתי להשוויץ בחולצת הפסים המושלמת שלי.כן,היא מושלמת.

ולהציג בפניכם את האחיות החורגות של המוקסינים שלי.למה אחיות חורגות? כי הן פשוט נקנו באותה חנות,הן מאותה חברה,וגן בהן אני מאוהבת

*גילוי נאות-לא חשבתי שנעליים כחולות יהיו כל כך פרקטיות.אז זהו,שטעיתי.




אאאאה וגם התיק דמוי מאלברי שלי שהרצועה הספיקה להישבר לו פעמיים.לא נורא,בשביל זה יש אבא יצירתי אחד :)
ובסוף גם ג'ינג'ר השמן החליט לקפוץ לביקור(ובדיוק כמוני-לברוח מעדשת המצלמה תוך רגעים ספורים)

חולצה ומכנס-זארה.נעליים-ריפבליק.תיק-טופטן

(תודה ליעלי על התמונות)


אז זהו לבנתיים,מקווה שהשבוע התחיל לכם ברגל ימין ושכולם בריאים ושלמים. דרך אגב-מוזמנים לעשות לייק לעמוד הפייסבוק הרשמי של הבלוג ממש כאן. כל לייק יתקבל בברכה :)

נתראה בקרוב


ניצן

יום שישי, 11 בנובמבר 2011

מוקסינים מקסימים

אז החורף כבר נותן את אותותיו,וכחלק מן המעבר לעונה הקרירה כך גם מלתחותינו נאלצות לעבור מהפך...ביי ביי סנדלים,כפכפים ובצבוץ אצבעות-שלום לכן נעליים סגורות,מגפיים ונעלי סירה.אז עדיין חם מדי בשביל מגפיים וכיוצא בזה,ונעלי ספורט...נהדרות לשיעור חינוך גופני.כמובן שלא הסתפקתי בזה וחיפשתי(ומצאתי!)אלטרנטיבה מקסימה,נהדרת,ושיקית כאחד אשר תעביר לנו את עונת המעבר(והחורף הקרוב) בצהלות סטייל אחד גדול.כי נמאס כבר מנעלי בובה,וכי נעלי סירה זה נדוש-קבלו את המוקסינים!

הם באים בשלל צבעים,צורות,גבהים,סגנונות-עם פרנזים-בלי פרנזים-עם פפיון-בלי פפיון-עשויים זמש עור או בד:הנעל האולטימטיבית.

וכמובן שאני התחדשתי לי בשלושה זוגות חדשים של מוקסינים,שפשוט לא מפסיקים לגרוף מחמאות מכל עובר ושב:





שלושתם שייכים לאותה חברה אשר החלו להביאה לארץ- נעלי ריפבליק. הנעליים שלהם מצויינות,איכותיות,ופשוט מקסימות שאי אפשר להפסיק לקנות!
אני התחדשתי לי בשלושה מוקסינים (ונעלי סירה בצבע טורקיז עם ריצ' רץ' מקסים) שניים בחרדל ואפור מזמש ואחד מעור בצבע חום(דגם מעט שונה,אבל הנעל אורטופדית לחלוטין-אני יכולה ללכת בה שעות בלי לחוש כאבי רגליים כלל!)

מקווה שבקרוב יתפסם פוסט לבוש בו תוכלו לראות את היופי שלהן קצת יותר מקרוב... :)

לאחרונה לא הצלחתי לעדכן ברצף,מפני שהיה לי הרבה לחץ בלימודים ושני חברים קרובים שלי עברו תאונה קשה עם האופנוע של אחד מהם.זה הזמן להזהיר חברים-תזהרו בכבישים,תקפידו להדליק אורות ושמרו על מרחק מהרכב הנוסע לפניכם! אני יודעת שאני נשמעת כמו פרסומת,אבל אנשים תמיד נוטים לחשוב ש"לי זה לא יקרה",ובכן-אתם טועים.זה יכול לקרות לכל אחד.
שתהיה שבת רגועה בה רק בשורות טובות!

אוהבת,נתראה בקרוב

ניצן