יום שישי, 29 באוקטובר 2010

GREYsful

אם יש צבע שהארון שלי באמת מלא בו,זה אפור. נעליים,תיקים,חולצות,צעיפים-פשוט הכל!
למרות שהרבה מחשיבים את האפור כצבע דכאוני,לפי דעתי הוא אחד הצבעים הכי פרקטיים שיכול להימצא בארונה של אישה(וגם גבר). הוא משתלב עם כל צבעי הקשת(עם כולם,בדקתי!) ולפי הצבע המתלווה אליו הוא משנה את אופיו בקלות.
אפשר להגיד שהוא כמעט כמוני,בת מזל תאומים שכמותי,-משתנה לפי הסובבים אותי ובעלת מצבי רוח שונים ומגוונים.
אם עדיין לא הצלחתי לשנות את דעתכם,רק תראו כמה הצבע הזה עושה טוב:
פלטת הגוונים-הכל פה אפור! תאמינו או לא:)






















מה דעתכם על אפור באמת? איזה שילובים אתם הכי אוהבים איתו? מקווה שייצא לי לעדכן לעיתים קרובות יותר:)

אוהבת,
ניצן

יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

City of DREAMS


כבר המון זמן שבראש מתרוצצת לי המחשבה על טיול לארצות הברית(פחות לוס אנג'לס,יותר ניו יורק והסביבה)וגורמים חיצוניים רק גורמים לחשק שלי להתעורר כל פעם מחדש-אם זו הנסיעה של אמא בפסח שעבר,הבן דוד שבדיוק חזר מביקור אצל סבא ובניו יורק עם חברה שלו,בן דוד נוסף שלא ראיתי מכיתה ו' שגר שם והגיע הזמן שאראה אותו,סבי שגר שם ואני רואה אותו פעם בחצי שנה(ולפעמים יותר)או סתם חברה שבדיוק חזרה מהנסיעה השנתית שלה לארה"ב.

בעוד המחשבה מתרוצצת לי בראש החלטתי להיות קצת יותר מעשית ולהתחיל לחסוך כסף.אז נכון,אולי לא אצליח להגיע לסכום הדרוש אבל אני בטוחה שהוריי יוכלו לעזור לי בקטע הזה.אני לא רוצה שהנסיעה תיהיה ממומנת על ידם בלבד,אני רוצה להרגיש שעשיתי משהו,שלקחתי חלק,ושאשכרה הזעתי וקרעתי ת'תחת (סליחה על הביטוי)בשביל הנסיעה של חיי
מאז פולין הבנתי כמה אני נהנת לטוס לבד,כלומר-בלי ההורים,לגלות אחריות(לא שלא הייתי אחראית ממקודם)לחפצים שלי,לדרכון,לכסף,הרגשת העצמאות הזו היא תחושה שאני לא מצליחה לשחזר מאז חזרתי ארצה.
עם כמה שזה מהנה מאוד לטוס לבד,את כל החוויות האלה אני רוצה מאוד לחלוק עם מישהי שתהנה בדיוק כמוני.
בהתחלה זה היה בגדר צחוק,אבל אני ועוד שתי חברות מאוד מאוד טובות שלי(אידן ודנה)החלטנו שהולכים על זה בגדול,ושלא משנה מתי-אנחנו הולכות לטוס ביחד לניו יורק!
כרגע אין תאריך,בגלל אירועים וטיולים של הצופים שמפריעים,אבל מה שכן-אנחנו הולכות לעשות את הטיול הזה,אם בחנוכה ואם בסוף י"ב.
אני מאוד רוצה לטוס כשמזג האויר קריר,כמו בתקופה הזו ממש,או בפסח-לא צריך גשם,לא צריך שלג-רק קור :)(חולת חורף שכמותי!)אין,אני פשוט חולה על העונה הזו ולא משנה מה.שכבות הבגדים,הצעיפים,המגפיים,השלוליות,טיפות הגשם על החלון-אין דבר שעושה אותי יותר מאושרות מהדברים הפעוטים האלה.
אז כפי שאמרתי הטיול לעיר החלומות הולך להתבצע עם שתיים מחברותיי הטובות,ויש כמה תמונות שממש גרמו למדד החשק שלי לקפוץ עוד יותר.מי ייתן ויצאו לנו כאלה תמונות באר"הב ;) :







אשמח אם תרשמו לי המלצות למקומות שחייבים לבקר שם,בתי קפה,תערוכות ובראש ובראשונה-חנויות:)

מצטערת על חוסר העדכונים,מסתבר שכיתה י"א זו כיתה לא פשוטה בכלל,אז קצת לחוץ עכשיו. מקווה שיצא לי לעדכן לעיתים תכופות יותר

ניצן