יום שלישי, 22 ביוני 2010

שטוחות

אז הקיץ הישראלי כבר הספיק להתגנב למחוזותינו(ועוד אמרו שיהיה מחר טפטוף?!),וכל מה שנותר לנו לעשות זה להתגונן מפניו,במיוחד האשכנזים שביננו.
אני אישית שונאת את הקיץ,פשוט שונאת.החום,הלחות,הזיעה-כל האלמנטים שמתחברים לאיכס אחד גדול.גם מבחינה אופנתית ליבי עם החורף-השכבות,המגפיים...אין כמו החורף. אני חושבת שהדברים היחידים שמשמחים אותי בקיץ זה יום ההולדת שלי ,העובדה שאפשר ללכת לים, והסנדלים השטוחות שמגיעים לחנויות.

סנדל שטוח ניתן למצוא בכל מקום,אבל אני לא אוהבת את מה שכולן נועלות,אז מחפשים אלטרנטיבות.אחד מהמעצבים האהובים עליי זה סטיב מאדן,הוא פשוט מבין את מבנה כף הרגל ויודע בדיוק מה להוסיף ומה להוריד בכל דגם שהוא מעצב.

חיפשתי עוד מעצבים עם נעליים שטוחות,ולמרות שקיימת העובדה שכמעט בכל התצוגות אופנה,וכמעט תמיד הדוגמניות נועלות נעלי עקב בגובה של חצי מטר בערך(בלי להגזים) עדיין ניתן למצוא אצל המעצבים הגדולים את השטוחות החינניות,הרבה יותר יפות מהעקבים לדעתי.לא יודעת מה איתכם,אני התמכרתי-וכל פעם מחפשת את הדגם השטוח הבא שישב לי בארון.

בראש ובראשונה-ההתחדשות האחרונה שלי בתחום ההנעלה,היישר מאילת.
אני כבר זוממת על הדגם בתכלת...(אמא ראי לתשומת ליבך :))
אולי הדגם האהוב עליי ביותר. דיאן וון פורסטינברג מפציצה עם דגם בורוד הורס,ואלמנט פאייטים עם שילוב צבעים שהולם את הורוד.לא יודעת מה איתכם,ממני היא קיבלה ח"ח
הדגם השני שאהבתי מסטיב מאדן(אמא,לתשומת ליבך 2)נורא אהבתי את הסגול והצהוב,אני מתה על צבעים בולטים ו'משוגעים' כשזה מגיע לנעליים.אבל מצד שני אין לי סנדל בחום..והשזוף שבחבורה הזו יכול לעשות את העבודה מעולה.
סטלה מקרטני גם בדגם מדליק עם צבע מהמם שאהבתי מאוד
טאפט עם נעל חביבה.התלבטתי אם לשים אותה פה או לא,אבל הכחול הזה ממש מצא חן בעיניי.יש גם בורוד
פוצ'י בדגם מקסים,מאוד מלחי בעיניי.אהבתי(את המחיר קצת פחות..)
לבוטין כמו שרק הוא יכול. במבט ראשונה הדגם יכול להיות קצת מזעזע,(שריכה,זהב,עור,מנומר,חבל קלוע)אבל אני מצאתי בו קצת חן ואני חושבת שמגיע לו להיכנס לכאן גם בשל העזות.חוץ מזה הא נראה נהדר על הרגל
ושוב,טאפט,בדגם ענוג ביותר,הפשטות שלו מקסימה בעיניי
קמילה סקובגארד בדגם בועט עם שרשראות בצבע כסף
ועוד דגם שרשראות,ממש תכשיט לרגל מבית לנווין
שוב לנווין,הפעם בדגם רומנטי יותר
מיו מיו בגלאדיאטורים דיי סטנדרטיים,אבל עדיין מקסימים
ג'ימי צ'ו נוטש את הסטליטו לטובת השטוחות שבחבורה(אמרתי לכם שזה ממכר לא?)
ואחרון חביב-ברברי בדגם הורס,הצבע מדהים וגם הדיטיילים.פשוט מאוהבת
עד כאן להיום,מקווה שנהנתם מפיסת גן העדן הזו.מעניין אם אני אמצא משהו דומה לדגם של דיאן או ברברי-אם אתם נתקלים בזוג דומה אנא צרו קשר :)
הרצל קורא לי מדפי קלסר ההסטוריה שלי,נתראה בקרוב :)

יום שבת, 19 ביוני 2010

חדש דנדש

אז לכבוד יום הולדתי ה16 אמא החליטה לפנק אותי ונתנה לי קצת(אבל ממש ממש טיפה) כסף לבזבוזים.היעד הנבחר היה קניון איילון,אחד מהקניונים האהובים עליי ובנוסף-שקוע בעיצומם של הסיילים. אין הרבה רכישות בכלל,בשל זמן מאוד מוגבל שהיה לי להסתובב שם(2 ג'ינסים מזארה,2שמלות,תיק ולק)
את הג'ינסים לא צילמתי,וגם את השמלה השנייה-אותה תראו בפוסט נפרד:)
זו השמלה השנייה,מאוד משוחררת וכיפית-יום יומית או לים. מכיוון שאני מאוד אוהבת לעשות סטיילינג החלטתי לצרף אליה עליונית מפוספסת מ'נגה לולו',את התיק-שגם הוא חדש(24/7)משקפיי הגיק(שוק הכרמל)שרשרת זהב רחבה(חנות אקססוריז קטנה בגבעתיים)וכמובן הלק החדש,הקשת של מיני סתם בשביל ההומור:)

השמלה נמצאה בחנויות האלה של הפרחות שתמיד שאני נכנסת אליהן אני אומרת שאין מצב שאני אמצא שם משהו.אז זהו-שהחנות הזו דווקא הייתה דיי טובה! רק הגזימו טיפה עם המחירים..
תקריב על התיק.דוגמת מעויינים,חיפשתי הרבה זמן אחד כזה והבד טריקו האמריקאי ממש מיוחד בעיניי.לא חיקוי בנאלי של השאנל המוכר.
ו...הפתעה הפתעה! בטנה מנומרת.אני חושבת שזה הדבר ששכנע אותי סופית לקנות אותו,בהתחלה דיי היססתי אבל כבר הרבה זמן שחיפשתי תיק כזה,וגם הגודל מושלם.
הלק החדש מאורלי-הוא כל כך מיוחד,במבט ראשונה הוא אדום אבל עם תת גוון כתום-ורדרד.אם מסתכלים ממש טוב אפשר לזהות גם נצנצים בזהב,וטיפונת בורוד. רקיע שביעי
לא רק בגדים חברים,גם טכנולוגיה! ילדת נזק שכמותי-אבא החליט שהגיע הזמן להחליף את הפלאפון הישן בחבר חדש וחתיך
הכי חשוב לי זה גודל המקשים,ואפילו שהוא מסך מגע(מה שבדרך כלל אני לא מסתדרת)הוא פשוט מעולה ומושלם מושלם. אה ובפלאפון צירפו לי מן כיס קטן לפלאפון,כדיי שלא יחבט כאשר הוא יפול(לא אבא,הוא עדיין לא נפל לי(: ) בכיסוי אני לא משתמשת כי זה נורא מייגע להוציא ולהכניס את הנייד,אבל תראו כמה שאנלי מצד פלאפון..
אז אלה הרכישות,אתם לא מבינים בכלל כמה התגעגעתי לכתוב! עכשיו התחילה תקופה לחוצה בטירוף,עם המון הכנות לפולין וכמובן למחנה בצופים...ושלא נשכח את הבגרויות כמובן,אז אם אני לא מעדכנת-תאמינו לי שזה על מצפוני,הלחץ לא כל כך מאפשר לעדכן...אבל אל תדאגו עוד מעט חופש גדול ואני מתכננת ים של דברים במיוחד בשבילכם:) אפרופו חופש גדול-מחר היום האחרון ללימודים! אני לא יודעת אם להיות עצובה או לשמוח,כי אני באמת נהנת בבית הספר מה אתם אומרים-נשמע טוב 'ניצן גפן י'א 1...'?

יום שלישי, 8 ביוני 2010

Be Dominant

טבעות דומיננטיות הן מהפריטים שאני חושקת בהם כבר הרבה זמן,אבל הסחורה שבחנויות או שיקרה מידי(לטעמי),או שפשוט היקף הטבעת קטן לאצבע שלי(אצבעות עבות מתנה גנטית מאבא).
מכיוון שהרבה זמן לא פרסמתי פרוייקט DIY החלטתי להכין בשבילכן מדריך ליצירת טבעת בולטת וגדולה,בדיוק כמו שאני מחפשת כבר יותר מידי זמן.

שלב ראשון:קצת תמונות להשראה
















ועכשיו-לעבודה:
החומרים: טבעות ישנות("חלקות" מה שנקרא-בלי אבנים וכו'),האלמנט שרוצים על הטבעת(תליון?) לק,דבק מאוד מאוד חזק.

1)בגלל שהטבעות שהיו לי היו מאוד ישנות וטיפה חלודות,החלטתי לצבוע אותן בלק השחור עם הנצנצים שלי-כדי להוסיף עוד קצת ברק ושיראה מראה יותר מלוטש.
מחזיקים את הטבעת עם אטב כביסה,וצובעים כרגיל.מניחים לייבוש ולאחר מכן צובעים בצד שהיה האטב כביסה.


3)מדביקים את הטבעת לאבן/תליון-צריך לשים לב שכל הזמן היא ישרה
4)דואגים שהדבק יכסה גם את הטבעת
תתחדשו!טבעת חדשה בכלום מאמץ,זמן,או כסף :-)
את אותו דבר עשיתי רק עם טבעת עבה יותר ותליון של גולגולת שנשבר לו הצ'ופצ'יק:
הכי פשוט בעולם! מקווה שעוררתי בכם השראה :)
אוהבת,
ניצן

יום שבת, 5 ביוני 2010

אבו דאבי דו!


אתמול הלכתי לסרט "סקס והעיר הגדולה 2". אני מאלה שכשתמיד יוצא סרט חדש נורא רוצה ללכת,ומבטיחה לעצמי שאלך-אבל איכשהו אף פעם לא יוצא לי ועד שכבר יש זמן יש סרטים חדשים מרתקים יותר,וגם הסרט עצמו הגיע לחברת הכבלים ה'חמה' שלי.כמובן סקס והעיר זה שונה,ולא יכולתי לוותר על הקרנה שכזו-בניגוד לסרט הראשון שראיתי בבית
כשהגענו(אני ודניאל) האולם היה מפוצץ,ואני מדברת על האולמות הגדולים של קניון גבעתיים המהולל-בגלל שקנינו כרטיסים טיפה מאוחר יצא לנו לשבת בשורה 5(שתבינו את כמות האנשים! וכל השורות היו מ ל א ו ת )
המון סצינות מצחיקות בכפלי משמעויות ודימויים,הניסיון של קארי להבין את חיי הנישואים שלה עם ביג,משרת אישי+רכב צמוד לכל אחת ווילה ענקית שמשקיפה על נוף מדהים הפכו את אבו דאבי לנווה מדבר קסום באמצע המזרח התיכון
ועכשיו לעניינינו-אופנה
שמלות של מיטב המעצבים,תכשיטים מעוררי קנאה ואיך לא-נעליים מהפנטות עד כדי טירוף חושים.ליקטתי עבורכן כמה שיותר תמונות מהסרט,אז קבלו את קארי,סמנת'ה,שרלוט ומירנדה באבו דאבי שיק:
2 מהאאוטפיטים האהובים עליי מתוך הסרט: שמלה כחולה-סגולה מדהימה ביופייה של הולסטון(שימו לב גם לשרשרת התלתן שחוזרת על עצמה)

וההולסטונית השנייה-לא מצאתי תמונות כל כך ברורות. מדובר בשמלה בצבע ורוד בהיר-סלמון,כתף אחת,שרוול ארוך שלא נראה כמו שרוול,היד כאילו נעלמת בתוכו.מתבלים בטורבן צבעוני משגע(עשה לי חשק להתחיל ללכת עם טורבנים.בחיי) עקבים עם הצלבות בצבע ניוד ושרשרת מדהימה שגם היא חוזרת על עצמה במשך הסרט-ירח דקיק שנתלה בקציהו כוכב זעיר.



השמלה שפותחת את הסרט










כי ככה הולכים לשופינג בסוק(לא,לא טעיתי-מדובר כמובן בשוק.תראו את הסרט ותבינו:))התבלינים של אבו דאבי







לקט של תמונות מתוך הטריילר-אז תחשבו מה הולך בסרט עצמו..אה וזה אפילו לא חצי מהאאוטפיטים שרואים שם..
מומלץ להקליק להגדלה:)
אז זהו מקווה שנהנתן ושעשיתי לכן חשק לצפות בסרט,בהחלט מומלץ! שימו לב לאאוטפטים ולתכשיטים בפרט,פשוט חגיגה לעיניים! have fun :)


לסיכום:אבו דאבי עושה רק טוב לבנות.ולמלתחה שלהן